Iltaa.

Saattaa mennä jonku mielestä liiallisuuksiin, kun kirjoitan jo kolmatta kertaa tämän päivän aikana. No koittakaa kärsiä, se on nyt vaan mun tapani pitää näinä aikoina se pieni ja harhaileva ajatukseni ja pääherneeni kasassa.

Suunnitelmiin on nimittäin tullut hieman muutoksia. Ukkeli käy tosin huomenna hakemassa muuttoauton Kuopiosta, mutta mä en lähde mukaan, koska menen katsomaan sitä kämppää(joka toivottavasti on ihan hyvä). Sen sijaan, lupasin jossakin mielenhäiriössä lähteä muuttoavuksi sinne Kuopioon torstaina. Arvatkaa miksi. No siksi, koska ukkelin pitää vielä PALATA takaisin tänne, koska se sai uuden koeajan "vasta" - tai vasta ja vasta, kun ottaa huomioon, että se olisi voinut TOSIAAN olla vasta 28. päivä - maanantaille ja tiistaina sillä on vielä koulupäivä. Ja SITTEN se lähtee sinne Kuopioon... Jesus. Mun psyyke varmaan pimahtaa kohta, kun olin jo pitkät ajat psyykannut itseäni siihen, että se lähtee jo torstaina.

Joopa. Sitten tänään saapuivat Hepoliinin pöytä sekä sänky kotiinkuljetuksena. Ovikello soi, ja mä mietin, että kuka piru siellä NYT voi olla, mutta (huom.: MUTTA) menin silti avaamaan. No mä olin varmaan aidon yllättynyt kun sanoin että "ai te tulittekin nyt, mä olin ihan unohtanut!!". Se mies katto mua niinku jotakin avohoitopotilasta (jos nyt noin saa sanoa). Sitten se vielä valitti, ettei ole paskempaa hissiä nähnytkään. Mä siinä mietin, että missä palatseissa se mahtaa normaalisti niitä huonekalujaan oikeen kuljetella, kun kyllä mä ainakin oon pahempia koppeja nähnyt kuin tämän talon hissi. Koira pisti oikeen kunnon vahtivaihteen päälle, ja mä KUULIN(!!) kun toinen niistä ukoista sanoi että "oikeen mamman pikku vahti". Mä sanoin, että tää onki kuule ukko sellanen vahti, että munat pois! No, en sanonu, vaikka mieli tekikin.

Ja sitten seuraavana asiana: internet. Nyt on kuulkaa kullannuput sellaset näreet, että mulla menee kohta netti kiinni. Varmaan huomenna pelittää vielä mutta olikohan nyt 15. päivä kun on vikaa päivää tässä kämpässä tuo kiinteä (vai mikä se nyt on) yhteys. Tai siis mulla nyt on langaton, mutta se, mikä tulee seinästä, junou (ai dont nou meinaan). Olen kyllä tilannut itselleni sellaisen nettitikun, ja se leidi siellä langan päässä (neuvoi oikeen kädestä pitäen puhelimessa että miten se tilataan, koska olen niin tampio, etten itse osannut...)sanoi, että HYVÄLLÄ tuurilla tulee se tikku mulle postissa "JO" tällä viikolla. KRIISI!! Eli pahimmassa tapauksessa olen sitten muutaman päivän ilman nettiä, ja ilman blokia! Traumahan siitä tulee, ja vieroitusoire, kaiken muun hyvän päälle vielä!! Yhyy!! Mutta mä koita olla vielä positiivinen, ja toivon että se tikku nyt tulis sieltä kovinkin pian. Jos ei tule, niin sitten mua ei vaan näy täälläkään vähään aikaan, joten pitäkää putiikkia pystyssä mun puolesta. Jeah. Mutta kaippa tää vielä huomenna toimii.

Että sellaista. Jotenkin tuntuu, että jotakin asiaa mulla vielä oli, mutta en nyt muista. Kamalan heikko olo jotenkin ja näytän jo ihan zombilta! Tänään en melkein muistanut syödä ja juodakaan, ei hyvä. Kohta varmaan kilot karisee, kun unohtaa ruokkia itseään yksin asuessa. Tai onhan mulla tietty kissa naukumassa kintuissa lisää Gourmet Perlettiä (vaikka nyt loppuu senkin ostaminen, tonnikala saa luvan kelvata, nih!), että jos se toimisi ikään kuin muistutuksena omasta syömisestäkin, kuka tietää.

Mukavaa illan jatkoa. Puspus.

<3Hepoliini