Heipppa.

Mä olen huppelissa. Eihän noita sukujuhlia kestä selvin päin vaikka miten olisi ihania sukulaisia. Kävin meinaan mummon merkkipäivillä päivällä. Selvisin suhteellisen vähin kyselyin nykytilanteestani. Kotia tultuani imuroin ja siivosin kissanhiekkalaatikon, ja niitä jätöksiä viedessäni törmäsin siskoon ja sen mieheen poikineen tuolla pihalla. kahta kertaa ei tarvinnut kehoittaa, kun sisko informoi että viiniä olisi tarjolla...

Kävin sitten heikäläisillä juomassa "pari" viinilasillistä ja vähän vielä sen päällekin. Minkä sitä vanha juomahuuli itselleen mahtaa tilaisuuden tullessa, hahhah. Siskonpoika siinä unilletekoa teki monta kertaakin mutta ilmeisesti herättävä ja häiritsevä musiikki tuli loppujen lopuksi kuitenkin ihan jostakin muualta. Mehän vain kuunneltiin ihan hiljaa...

Töissä on mennyt aivan putkeen, ei mitään valittamista. Olen jopa lähentynyt muutaman työkaverin kanssa aika paljon, joskin työjärjestelyt hieman rajoittavat tätä lähentymistä. Uudet hommatkin menevät siinä ikään kuin pienenä pakollisena sivuaskeleena, koska kokeneemmilta voi aina kysyä apua tarpeen tullen.

Mä juon kossua appelsiinimehulla. Joo, otin pikkupullon  mukaani siskon luota, minkä sitä vanha lörppähuuli itselleen mahtoi. No, jätin pöydälle vaivasta 10 euroa, että josko homma olsii sillä korvattu, vaikkakin ihan suullisesti asiasta jo sovittiinkin. Riittääpähän perheelle ainakin vähän ruokarahaa viikonlopun yli.

Puolukkakin on taas irronnut, joten en olen kokenut yllätysraskautta. Tämän kerron ainoastaan siitä syystä, etten omista lainkaan kalenteria, ja tarpeen tullen voin lokista tarkistaa milloin olisi taas aika liata pöksynsä ilman jotakin suojusta. Köh..  Mutta kuten aiemminkin, olen täysin vakuuttunut että kuukautinen kierto kohdallani on pelkkää luonnon vittuilua.

Juteltuani taloyhtiön hallituksen jäsenen kanssa olen täysin vakuuttunut siitä, että polttaminen asuntoni parvekkeella on täysin sallittua, eikä varsinkaan kiellettyä taloyhtiön säännöissä, joten aion mennä polttelemaan oikein pitkän ja nautinnollisen tupakin partsiltani ja samalla ajatella seinänaapurini "astmaa" sydämellä ja lämmöllä....

Kauniita unia.

<3Hepoliini (huppelissa)