En ole tainnut muistaa kirjoittaa että olen nyt käynyt siellä yrittäjäkurssilla. Taitaa huomenna olla jo kuudes ilta. Kyllä siellä ollessa on vaan saanut vahvistusta sille ajatukselle ettei mun ole mikään järkeä edes yrittää alkaa yrittäjäksi tässä tilanteessa, varsinkaan oman alani yrittäjäksi. Jotenkin masentavaa mutta olen vankasti sitä mieltä ettei sitä hommaa vaan pysty näillä resursseilla mitä mulla on saamaan kannattavaksi toiminnaksi. Perkele... Arvaa tuntuuko siltä että kaikki koulutus valuu hukkaan. Kun ei sen alan työpaikkoja muutenkaan ole oikeasti olemassa. Mä harkitsen tällä hetkellä vakavasti uraa siivoojana: itsenäistä työskentelyä omissa oloissaan, joskaan tuskin musta siihenkään on, enhän mä osaa tehdä yhtään mitään. Muuta kuin virheitä. Taas pukkaa pahasti sitä kolmen kympin kriisiä. Tai jotain.

Mun mielestä työstä kuin työstä pitäisi maksaa saman verran joka ihmiselle. Oli sitten sairaanhoitaja tai roskakuski... Tai vaikkapa siivooja. Siivoojan ammatti tuntuu yleisesti olevan arvoasteikon pohjalla mutta mietipä jos siivooja vetäisi samaa palkkaa kuin kansanedustaja niin eiköhän tekisi homman jo kiinnostavammaksi. Turha siinä on ihmetellä poliitikkojen ja muiden tyhjänpuhujien että miksi ei tekijöitä tietyille aloille riitä. No oiskohan siitä kiinni että yleensä töitä tehdään sen takia että saadaan rahaa elämiseen ja yleinen oletus on että jos uhraat(niin, uhraat) n. 8 tuntia päivässä työhön niin siitä saatavalla rahalla eläisi ilman että viikkoa ennen tilipäivää olet persaukinen? Mut niinhän se menee että kaiken maailman metallimiehet vetää puolet isompaa palkkaa kuin naisalojen työntekijät... Onko oikein? Tasapalkka vaan niillekin(kaikille) ahneille paskoille niin eiköhän ala olla riittävän tasaväkistä, perkele. Itketään joka vuosi ettei rahat riitä ja nostetaan palkkoja 10 prosenttia per laaki...Okei raskaat työt vaatii raskaat "huvit" mut mihin ne tarvii kaiken sen rahamäärän. Eiköhän vähemmälläkin pärjäisi:P

Joo, se aiheesta ja asiasta kuudenteentoista. O laittoi toissailtana viestiä että voisivat nykyisen boifrendinsä kanssa tulla käymään eilen. No ei ne sitten tulleetkaan, mikä oli sekä hyvä että huono. Hyvä sinänsä että oon aika pa tällä hetkellä eikä oikein olisi pitopöydät notkuneet vierailun aikana ja huono tietty siksi etten ole nähnyt Oota sen jälkeen kun muutettiin susirajalta tänne jumalan hylkäämään kolkkaan. Kirjeitä ollaan kirjoteltu ja viestiä laitettu sekä soiteltu pari(!) kertaa. Olisin halunnut nähdä hänet ja uuden "ystävänsä" mutta toisaalta mä pelkään että tällä hetkellä vaan karkotan kaikki ihmiset pois luota jos joku erehtyy lähestymään ts. en haluaisi mokata Oon ystävyyttä. Toisaalta voin sanoa että mun pitäis tehdä aika paljon ennen kuin se tapahtuisi. Ollaanhan me aina jotenkin alusta asti ymmärretty toisiamme ja kummallakaan ei koskaan ole mennyt oikeen helpoimman kauttaa tää elämä. Ollaan samanlaisia ja erilaisia;) Mä oon tällanen introvertti ja omissa oloissani viihtyvä ja O on sosiaalinen ja saa aina kavereita missä ikinä liikkuukin. Se on ihmeellistä, tai ei se oikeastaan ole. En yhtään ihmettele että ihmiset tykkää Oosta, onhan se hiaano ihminen:) Ihmeellistä miten erilaisista ihmisistä tulee ystäviä keskenään. Harmi ja onni ettei se lue tätä mitä mä kirjotan :D Mulla taitaa vaan olla ikävä ystävääni, mun "ex-avokkoa" ;)

Joo, nyt kun vähän kirjoittelee niin alkaa taas helpottaa. Jotenkin paha mieli meinaa vallata alaa. Kaippa sitä on jotain selvittämättömiä asioitakin tuolla aivojen pohjalla mitkä vaikuttaa... Silleen ja ylipäätään. Meinaa vaan ahistusta pukata. Taas sellanen luuseriolo. Telkkarissa kun tulee se yks, olikohan Elisa-mainos, missä soi se "olen suomalainen, jne.." taustalla, niin jumakauta että alkaa sydänalaa puristaa kun kattoo niitä kesäisiä kuvia. Mä oon varmaan tulossa hulluksi lopullisesti :D...:( Asiat ei aina vaan mee niin kuin olisi suunnitellut. Johtuiskohan se siitä.

This is the end, my only friend, the end...meniköhän se nuin :) No kummiski märehtimiselläkin on rajansa ja mä alan tehdä ruokaa eli tään tekstin loppu on nyt tässä. ...Voi perkele, nyt se mainos tulee telkusta :(
...täällä pohjantähden alla, on koti mulla mainen, mä elämästä laulan, oonhan suomalainen? Noin?