Mua niin kiukuttaa että tekisi mieli huutaa ääneen. Äsken huusinkin - koiralle, kun teki niitä temppujaan taas. Miksi mä edes jaksan valittaa. Olisiko liikaa pyydetty että jokaisella ihmisellä olisi edes yksi ihminen, joka aidosti olisi tästä ihmisestä kiinnostunut? Ja vastavuoroisesti tämä toinen ihminen tietysti antaisi itsestään samalla mitalla. Ettei kenenkään tarvi yksin huudella vaan jonnekin bittiavaruuteen. Mä olen taas niin kyllästynyt että tekisi mieli vetää kunnon perseet, polttaa kolme askia tupakkaa ja sammua jonnekin ojan pohjalle... Varmaan joku hormonihyökkäys taas iskenyt ruumiiseen ja mieleen. En tiedä mikä. Ärsyttää vaan. Mä haluan oikean elämän. Tai sitten jollekin muulle planeetalle tältä paska Tellukselta. Sainpas sanottua. Hemmetti.

Revitään siitä sitten lisää myöhemmin. Vituttaa.