Vituttaa taas niin lahjakkaasti, anteeksi vaan sanavalinta, tapakouluttajat. Tuntuu että nuppi leviää kohta. Ja on paha mieli, kaikesta. Ja kaikki melkeen ärsyttää. Kävelevä aikapommi?

Radiosta toissapäivänä kuulin että noin kolmasosalla ammattikoulu ja ammattikorkeakouluopiskelijoista on mielenterveysongelmia. Mä en ihmettele yhtään mutta huolestuttavaa se on. Jossakin on oltava pahasti vikaa, muuallakin kuin heitin päässä, kun porukalla alkaa noin laajamittaisesti levitä päässä. Mä väitän että vika on tässä ajassa ja elämänrytmissä ja yhteiskunnan vaatimuksissa, joita NORMAALI ihminen ei enää kestä? Eikä sitä sitten millään napeilla paranneta...

Vitun hienosti jatkuu. Just tuli kuulemma postissa ajoneuvoveromuistutus. Tervetuloa vaan kaikki laskut kaatumaan päälle. Just maksoin vuokrasta niin paljon kuin kykenin ja silti jäi loput vielä maksamatta kun pitää kuitenkin syödäkin jotain... Sitten soitteleekaikenmaailman lehdentilauttajat ja yrittää tehdä lisää laskua. Perkele, mä osaan sen numeron jo ulkoa, tiedoksi etten meinaa enää vastata. Ahistaa. Kaikki on ihan perseestä eikä mitään pysty tekemään. Vituttaa! Itkettää!

Hanki töitä! Joidenkin mielestä se on työttömän oma vika kun ei töitä riitä. Mä haluan sitten kysyä että missä on ne työpaikat mitä kuka tahansa kykenee tekemään. Helppohan se varmaan jossakin pienemmissä kylissä ja kaupungeissa on kun vedetään suhteilla ja puskaradiolla kumminkaimallekin töitä mutta revipä täällä sitten jotain. Laivatelakalle pääsis varmaan heti töihin jos ois kykyä tehä niitä hommia mutta kykyä sinne suuntaan on korkeintaan että pääsis varmaan siellä työmaalla hengestään kun ei mistään mitään tajuaisi. Ja joku nimeltämainitsematon kirjoitti eilen meidän paikallislehdessä että "ulkomaalainenkin on ihminen eikä pelkkää työvoimaa". No päteekö tämä sama myös kantaväestöön mä kysyn vaan?? Mäkin olen perkele ihminen enkä mikään numero jossakin työllisyysasteluettelossa!! Terveisiä vaan sinne päättäjille, maan multa täältä huutelee että löytyy sitä työvoimaa(ihmisiä) täältä Suomestakin että on helvetin loukkaavaa lähteä roudaamaan niitä ihmisiä sieltä ulkomailta tekemään MEIDÄN työt koska oman maan kansalaisissakin on niin paljon TYÖTTÖMIÄ!! Perkele. Ei mene mun jakeluun. Mä voin sentään lohduttautua että yritin sentään äänestää jotain järkevää tahoa päättämään asioista mutta katotaan nyt mitä nää Kokoomus ja Keskusta siellä häärää. Kohta ollaan Natossa. Ja sitten kun on meidän aika päästä eläkkeelle niin eläkeikä on varmaan jotain 75 vuotta vähintään? Ja ihmisiä pakkokoulutetaan sairaanhoitajiksi että SUURET IKÄLUOKAT saavat hoitajia varakkaille vanhuuspäivilleen? Mä kyllä hoidan meidän isän ja äidin jos niikseen tulee. Jatkossa varmaan pitäköön huolen omistaan ken kykenee ja haluaa. Ja tiedoksi että meidän äiti on sairaanhoitaja ja mä hurraan sille kun se pääsee eläkkeelle niin siinä tulee vähintään kahden nykyhoitajan kokoinen aukko hänen paikalleen. Ja mä toivon että he(hoitajat) menevät lakkoon että saavat lisää liksaa etteivät suostu enää olemaan mitään sylkykuppeja vaan kehtaavat vaatia samaa mitä suuret miesvaltaiset alat kehtaavat pyytää(ja saavat) silmää räpäyttämättä! Varmasti he MUISTAVAT seuraavissa vaaleissa mitä ennen viime vaaleja tuli luvattua ehdokkaiden taholta ja miten kaikki lupaukset järjestäen petetään! Mutta niinhän se vittu aina menee. Ihan perseestä koko systeemi, perkele. Mua ärsyttää. Tosi paljon. Että terveisiä sinne "pylvästaloon" Helsinkiin että ei kannattaisi antaa kusen ja vallan nousta päähän, ME kuitenkin TEIDÄT sinne valitaan ja jos se yhtään musta on kiinni niin kokoonpano on seuraavalla kerralla aivan toisenlainen. Saakelin ylipalkatut paskanpuhujat!