Viime yönä meinasin saada sydänhalvauksen. Heräsin koiruuden hillittömään ulvontaan ja voin sanoa että kyllä säikähdin. Ilmeisesti koiruus heräsi kun ukkeli tuli töistä neljän jälkeen tai sitten se ilmoitti nukkuvalle mulle että nyt joku epäilyttävä pyrkii taloon sisään. Olin hereillä varmaan sekunnissa. Ei enää sellaisia kiitos.

Autoprojekti jatkuu, tosin tässä vaiheessa mä voin jo sanoutua irti siitä ja jättää homman niille, jotka asian päälle ymmärtävät. Ukkeli lähti ostamaan jotain hiiliä akkulaturiin, kun yöllä oli ilmennyt että ehkä laturissakin on kuitenkin jotain vikaa. Vissiin toivoo että sillä hiilisydeemillä korjaantuu koska koko laturin vaihtaminen olisikin jo kymmenen kertaa kalliimpi projekti. Ottaiskohan ne mut ammattikouluun autopuolelle pariksi vuodeksi kun ärsyttää kun ei osaa mitään itse tehdä. Tulee munkin kukkarolle aina lovetusta näistä hommista vaikka ei mun auto olekaan ja eihän mulla ole edes sitä ajokorttia. Jonkun pitää opettaa mua ajamaan...;) Jooh.

Mietin eilen että mulla on jokin lukko mikä estää kirjoittamasta asioita siten kuin haluan. Kaikki parhaat ideat tulee aina jälkikäteen. Ehkä se johtuu siitä että kirjotan vaan mitä sylki "suuhun" tuo miettimättä sen kummemmin. Ehkä pitäisi paneutua enemmän sisältöön mutta onko sillä toisaalta väliä koska en ole mikään toimittaja jolle maksettaisiin tästä. Oikeinkirjoituskin(mun lempilapsi) on varmaan vähän niin ja näin koska en yleensä jaksa oikolukea näitä jaaritelmiani mutta joskus joku opetti että ensin opetellaan tekemään asia niin kuin se kuuluu tehdä ja kun osataan se, tehdään se niin kuin halutaan. Eli mun puolustus on se että mä olen siinä vaiheessa että teen sen niin kuin haluan. Sanon mä, ja jätän kirjaimia välistä, koska mä haluun:) Nyt meni taas tyhjän puhumiseksi. Taidan käydä tupsulla ja sitten pitäisi varmaan ottaa imuri käteen vaikka inhoankin imurointia koska koiran/kissan karvoja on niin vaikea poistaa. Mutta se nyt on asioita jotka on vaan pakko joskus tehdä. Saapahan laittaa eteisen lattialle uuden hiaanon vihreäraidallisen maton, jonka ostin alennusmyynnistä erittäin halvalla. Hassua miten paljon on tullut viime aikoina ostettua tavaraa vaikka inhoankin ostelua noin ylipäätään. No ne vaatteet vaan oli niin halpoja, ja sisustaminen on aina tärkeää varsinkin kotihiirelle:)

Jees, vi ses.