Howdy.

Mietin että heittäisinkö arpaa, tai vetäisinkö pitkää tikkua siitä, haluanko jälleen tulla savolaiseksi turkulaisena olemisen sijaan. Kumpikin kuulostaa melkeen ihan yhtä pahalta vaihtoehdolta, ahhahaha....

Ukkeli laittoi meinaan tänään kesken päivän tekstiviestin että se saa sen työpaikan sieltä mistä sitä hakikin, jos vaan haluaa. (Nyt se tuli tuohon viereen muuten imitoimaan mun kirjoitustyyliäni ja mä leikin että huitaisen sitä nyrkillä, ja sanoin että menisi ystävällisesti laittamaan kahvia sen sijaan että vittuilee mulle. Siihen piti vielä lisätä että moisen toiminnan seurauksena voi olla se, että kostona tilitän kaiken julkisesti blokiin, mutten sanonut(vaan kirjoitan..)) Sitten kun se tuli kotiin niin "muutamalla" sanalla taas sivuutettiin koko homma, mä kun päin vastoin kaipaisin jotain kunnon keskustelua siitä asiasta. Mutta kai se niin on ettei ihmisestä väkipakolla saa mitään syväluotaavaa keskustelijaa väännettyä vaan itsestään se halu puhua täytyy lähteä. Nyt joku voisi tähän sanoa että hepoliinillä olisi muka tapana "pakottaa" mutta en mä suostu myöntämään ainakaan.

Että sellaista. Vaihtoehdot: Turku tai Kuopio. Turussa läheisimmät sukulaiset ja jopa joku(yksi...) vaivoin löydetty "hyvä tyyppi" (jota näkee kerran puolessa vuodessa). Kuopiossa taas entinen elämä ja joku kaverikin jopa. Jos lähtee sinne takaisin niin se on vähän kuin matkustaisi ajassa taakse päin. En tiedä. Se on niin vaikeaa tehdä päätöksiä kun kaikki ovat aina halunneet päättää kaiken mun puolesta. Tai sitten se on niin vaikeaa tehdä "näennäisiä" päätöksiä, kun joku on jo valmiiksi pedannut ratkaisun mieleisekseen. Jos mussa olisi yhtään särmää, niin vetäisin jo omat johtopäätökseni siitäkin. Ja eihän ne vaihtoehdot tietty noihin rajoitu jos lähtee hakemaan ihan uusia ajatusmalleja toimia...

Jeps. Suosittelenkin parisuhteen (tai millä ikinä nimellä sitä haluaakaan kutsua) lisäämistä viralliselle listalle, jota pidetään tehokkaista ja toimivista henkisen kidutuksen välineistä. :D

Mä en muuten ole koskaan ollut kunnolla sinkku. Siis jos laskee siitä lähtien kun varsinaisesti "tulin markkinoille". Saa esittää jatkokysymyksiä jos aihe kiinnostaa enemmän, heh. Piti vaan todeta. (Kai se jättää jälkensä)

<3 Hepoliini