Nyt iski oikeen klassinen naisille tuttu asia vasten kasvoja: Ei ole mitään päällepantavaa sinne vakin laivalle! Kävin äsken "kaukaaviisaasti" valmiiksi suihkussa kun aamulla pitää herätä niin aikaisin ettei silloin enää ehdi. Kun pitää viedä se koirakin hoitoon...

Täytyy vielä tyhjentää kameran muistikortilta kuvat tietokoneelle niin voi ottaa typötyhjän kameran sinne laivalle mukaan ja kuvata vaikka saaristoa siinä ohessa kun nauttii litran tuopista (niin, siellä on kuulemma joku octoberfest...huhhuh..) olutta ja koittaa yrittää vältellä tupakan houkutusta... Muuten en meinannut kyllä sikailla mutta jos lehdessä lukee että joku nainen hämärästi kahden ja kolmen kympin väliltä on kadonnut niin suurella todennäköisyydellä se voisin olla minä. Jos meinaan loikkaisi Ruotsin puolelle jonkun rikkaan Birgitan olkalaukussa puudelin tilalla salamatkustajana. Eläkeläisiä siellä meinaan lähinnä vissiin näin viikolla on.

Mulla on jokin hämärä tunne siitä että mä olen taas onnistunut suututtamaan erinäisiä ihmisiä puolihuolimattomilla sinänsä pahaatarkoittamattomilla loppuunastimiettimättömillä töksäytyksilläni. Se johtuu sitten ihan siitä että mua on niin helppo provosoida ja silloin sanotaan mitä sylki suuhun tuo :D Sori vaan. Koko ajan saa olla anteeksipyytelemässä...*sytyttää tulitikun ja tuikkaa taas yhden sillan takanaan palamaan*... :/
Tänään on jotensakin hieman ahdistanut olotila. Ulkona kun kävin koiran kanssa iltapäivälenkillä, joku nuori mies oli juoksulenkillä tien toisella puolella. Se selvästi katto mua ja alko hymyillä. Katto uudestaan ja hymyili ja muakin alkoi jostain syystä hymyilyttää ja seuraavat 500 metriä piti nauraa hihaan. Toivottavasti se ei ainakaan ollut tunnistanut mua täältä lokista...Kamalaa jos "lähinaapurusto" alkaisi olla tunnistettavasti perillä mun sielun elämästä. Jos näin on niin parempi pitää tieto omanaan, mutta se on varmaan "toiveajattelua" :D

Voisko Joku näpäyttää(anna palautetta, pliis! :))hieman mua jos olen "puhunut ohi suuni"... Tää rupee nyt valmistelemaan "ulkomaanreissua" ja menee pohtimaan että laittaisko tämän vai tuon paidan ja mitkä hiton ihmeen kengät sopis sen paidan ja niitten housujen kanssa... Ihan niin kuin olisi valinnan varaa niin kauheasti..
Eli huomenna matkoilla, keskiviikkona palataan laatikolle raportoimaan jos matkasta selvitään ilman uimareissua 4 asteisessa vedessä...

Hyvää yötä! murh! :)

P.S. Ennoo polttanu tupakkia...

P.P.S Octavius: Oikeesti mä otinki sen kohteliasuutena jos näin myönnetään. Seuraavana yönä mietin että vihdoin, pitkästä aikaa musta tuntuu että kuulun johonkin porukkaan: Naisiin :) Kiitos :)