Heissan!

Viime kerrasta onkin jo aikaa, siis blokkauskerrasta(I'm still aliveeee!!!). Mä en todennäköisesti osaa (niin kuin en osaakaan/ole koskaan osannutkaan) enää edes kirjoittaa, varsinkaan tällä läppärillä (jota en ole edes avannut kohta viikkoon), koska töissä käytän tietokonetta normaalin näppiksen kera, ja aika nopeasti sitä on siihenkin tottunut vaikka alussa tuntui että sormet menevät minne sattuu...(plaaplaaplaa)

Jees. Nyt on työrintamalla koulutusjakso takana päin ja huomenna olenkin töissä jo sitten ihan oman onneni nojassa eli suomeksi sanottuna ilman kouluttajan läsnäolevaa tukea. Joku tosin kertoi tupakkikopissa että lauantait ovat normaalisti rennompia päiviä kuin arkipäivät, joten ehkä huominen on ihan hyvä päivä aloittaa "raskaan työn" raataminen...

Olen muuten pyöräillyt töihin täältä melkein joka päivä. Ihan hyvin herää kun polkaisee Aura-jokivartta pitkin ja karistelee sadettimien alla unihiekkoja silmistään. Paluumatkalla vaan saa olla silmä tarkkana ettei aja jonkun päälle kun ihmiset kävelevät/pyöräilevät/vaeltavat/juoksevat(perkele) miten sattuu. Kypärää ennoo jaksanut käyttää koska on muutenkin niin pirun kuuma. Hyvin muuten huomaa että aika nopeasti sitä alkaa kunto nousta kun antaa perseelle kyytiä polkupyörän kanssa.

Työkavereihin olen tutustunut sen verran että "pojan" kanssa ollaan lähinnä tauoilla juteltu, koska olemme olleet "harjoittelupari". Tai ehkä paremminkin Poika on jutellut ja minä kuunnellut...noo, olen mä kanssa puhunut. Se lupasi ladata mulle muistitikulle jotain hyviä ohjelmia ynnä muuta hyödyllistä. Aika ystävällistä. Tänään oli puhetta että olisi mahdollista nähdä vaikka kaupungissa illemmalla, mutta päätimmäpä pitää ihan rauhallisen(?!) kaavan mukaisen illan ehkä lähempänä kotikontua.

Kuopion eks-työkaverikin soitteli eilen ja juteltiin aika pitkät tovit. Sillä oli ollut joku mieskuviokin, jolle oli sanonut morot sen jälkeen kun tyypistä oli paljastunut muutamia hieman hämäriä luonteen piirteitä, ei siitä sen enempää...köh. No tietty se uteli onko mulla tässä jotain mieskuviota, johon mä sanoin että "ei oo".

Jeps. Mä juon tässä nyt lonkeroa ja mietin että mitä sitten. Tulipas aika paskaa tekstiä mutta jostakin se on taas aloitettava... Ja jospa jatkossa en katoaisi päivätolkuksi jonnekin "puskiin"(ehkä). Seuraavaksi meinasin katsoa mitä sähköposti mahtaa oikeen näyttää. Huhhuh. Täällä on KUUMA!!! Uloskin voisi ehkä mennä. Palaillaan muruset! Puspus!!

<3Hepoliini