Huomasin tuossa että Blogin hallintasivuilla pääsee nykyään katselemaan tilastotietoja. Helpottaisi kauheasti kun vielä osaisi tulkita niitä mutta mitäpä mä millään tilastoilla tekisin, ne tässä taloudessa ihan eri henkilöt, jotka tilastoja harrastaa... Mietin myös että minun pitäisi varmaan opetella kirjoittamaan. Ja sitten minun pitäisi käyttää enemmän kirjakieltä että ei unohdu rakas suomenkieli ihan kokonaan kun puhun melkein aina puhekieltä tai siis kirjoitan puhekielellä. En tiedä onko se välttämättä kovin hyvä asia. Sitten voisin opetella kirjoittamaan ylipäätään, siten että oikeasti olisi jotain sanottavaa. Ei minulla ole? Kuulostaa kamalan teennäseltä sano "minä, minua, minusta" kun se oikeesti on mä :D Sori en mä voi sille mitään mutta mä oon mä enkä minä.

Tänään aamulla kun käytin koiraa ulkona niin pakettiauto ajoi ohi ja tööttäsi. Siellä taisi olla jotain miehiä. Auto oli ihan vieraan näköinen, en tuntenut. Jos ne oli jotain työmiehiä, jotka olivat lukeneet mun tykkäyslistasta että tykkään työvaatteisista miehistä ja yhdistäneet naaman. Niin, toiveajattelua :D

Puista alkaa lehdet jo putoilemaan pois. Kohta on talvi. Mä en kestä sitä ainaista pimeyttä, hyi inhottavaa. Täytyy poltella paljon kynttilöitä ja pukeutua lämpimästi niin josko sitä menisi vielä yhden talven ylitse... Jos pitäisi valita, kumman ottaisit: Ulkona olisi aina pimeää mutta lämmintä VAI Ulkona olisi aina valoisaa mutta kylmä(pakkasta)? Todella vaikeaa. Varmaan normaalilla mun ikäisellä on muutakin mietittävää kuin tuollaiset merkityksettömyydet.... *huokaus* Missä vaiheessa mä elin tämän elämän "vituiksi". Missä vaiheessa käännyin väärälle polulle? Kun tuntuu että ei vaan saa otetta mistään. Kenen elämää mä oikein elän? Miksei sitä voi vaan olla tyytyväinen siihen mitä on? Miksi kaikki tuntuu ihan turhalta? Enkä mä ole edes masentunut. Mä olen ollut joskus masentunut ja mä tiedän kyllä mitä se on ja tämä ei ole sitä. Yhä se kolmenkympinkriisi, joka on jatkunut varmaan siitä asti kun täytin 20 :D? Tässäkö tämä nyt sitten oli? Tätäkö tämä on hamaan tulevaisuuteen? Eikö tässä ole mitään järkeä? Käydään koulua, opiskellaan, tehdään töitä ja lapsia jos pystytään ja niin edelleen jne... Mä haluan jotain enemmän. Jotain muuta. Ihan sama mitä mutta antakaa mulle jotain merkitystä tähän taivaltamiseen ennen kuin mä pimahdan, pliis :) Ihan sama vaikka kuulostaisin pahaiselta kakaralta valituksieni kanssa mutta pakko ne on ulos päästää, jonnekin. Onkohan mulla jäänyt murrosikä päälle :D On varmaan. Mut ihan sama. Kai sitä pahemminkin voisi olla sekaisin ;) Mä lopetan nyt ennen kuin menee ihan överiksi.

Näin tänään, Rakas Päiväkirjani T: Hepoliini

p.s. Maggi - It's fucking good (Maggi - It's hugging good)