Tulin vähän aikaa sitten sisälle sateiselta lenkiltä (koiran kanssa yllätys). Sitten eksyin lukemaan tätä. Jostain syystä siinä lukiessani aloin pohtia. Netissähän liikkuu ihmisiä päivittäin miljoonia-tsiljoonia ja Suomessakin on käsittääkseni asukkaita jotain viiden ja kuuden miljoonan välillä, korjaa toki jos olen väärässä. Ja vaikkapa juuri edelliseen kommenttiin viitaten epäsuorasti(siis "korjaa jos olen väärässä". Niin? kuka korjaa?!) - miten on mahdollista että "kukaan" ei eksy hepomaahan?! Toki ainauskollinen(;))(?) mystinen "Kristiina" jaksaa kommentoida niin hepoliinin elon myötä- kuin vastamäkiäkin, mistä olen jopa kiitollinen.

Mutta jostakin syystä mulle on tullut tunne että olen näkymätön tai pahimmillaan jopa jollakin bloggareiden salaisella mustalla listalla(!). En tiedä, onko sellaista listaa olemassa mutta alan kuitenkin uskoa jo siihenkin..."Ei me tota ainakaan lueta". Ja kaikista parasta on se, että blogilistan mukaan hepolandiaa tilaa kokonaista neljä(4) ihmistä. Missä he ovat?! Mitä he hepon jutuilla oikein tekevät? Tulostavat paperiksi ja liimaavat tapetiksi seinille tai pahimmassa tapauksessa pyyhkivät siihen mustan aukkonsa? Onko se reilua onko? Että jätetään yksin johonkin nurkkaan kirjottelemahan? Perkele :D

Toisaalta. Viimeisimpaan valokuvatorstai-haaste-kuvaani tuli jopa MONTA kommenttia. Johtuukohan se siitä että kuuluisa ja suosittu "SusuPetal" on tehnyt hepolle lokipohjan ja ihmiset ovat nyt sen huomanneet kun tovin olin sieltäkin laatikolta poissa...hmn. ;)

-loppu-

T: kateellinen, vanha, yksinäinen ja aina-katkera, hepoliinisi

P.S. Ehkä täytyy vaan tunnustaa se tosiasia että hepolandia ei ole millään tasolla kiinnostavaa luettavaa. Jep.
P.P.S. Juoskaa ny loputki tai tuloo siittä veitsestä. Menkää! Menkää tuohon suuntaan -->