Tänään kävin taas ammatinvalintapsykologilla. Aamulla ennen sitä vihdoin sain ilmoitettua itseni sille yrittäjäkurssille, sainpahan sanoa että juu, tehty on nyt. Psykologi totes että tosi vaikeeta jotenkin saada kiinni mun tapauksesta kun nouse sillä tavalla mikään asia ehdottoman innokkaasti pintaan. Mä sanoin että olen pahoillani;) Ja että mä tiedän. Mutta sen se sanoi ettei mun kannattaisi heittää hukkaan taiteellista ja muuta lahjakkuutta kun sitä kuulemma kuitenkin löytyy, ja löytyyhän sitä...vissiin. Pohdittiin siinä sitten että esim. media-ala voisi todella olla sen mun juttu missä saisi toteuttaa itseään mutta samalla työskennellä itsenäisesti...;)

Sitten se kysyi että olenko miettinyt koskaan voisiko musta tulla vaikka arkkitehti. Kerran tein sen testin työkkärin sivulla ja se antoi eniten tähtiä juuri arkkitehdille. Psykologi haki sitten yhden testin, jossa testataan kolmiulotteista/matemaattista hahmottamista kun totesin että eikö arkkitehdin pidä olla hyvä matikassa ja mähän en ole. Siinä piti kuvion paloista muodostaa neliö jakamalla kuvio yhdellä viivalla osiin. Aikaa oli 12 minuuttia. Sain siinä ajassa tehtyä 29kuviota, jotka oli kaikki oikein, yhden jätin väliin. Kuulemma oli oikein hyvä tulos, parempi kuin keskimääräisesti itseni ikäisillä. Psyko sanoi että olisi ihmetellyt jos testi ei olisi mennyt hyvin kun ottaa huomioon alan, jolle mulla on jo koulutus... Perhana, mussahan elää piilevä matemaatikko =D Nyt tää tyttö alkaa insinöörin opinnot. Niissäkin kuulemma pärjäisin varmasti ihan ookoo. Lopuksi kysyi että mitäs nyt(sanoin että musta tuntuu etten osaa mitään, johon sanoi että ei se niin ole vaan osaan varmasti paljon) ja luvattiin palata astialle 14. syyskuuta.

Ai niin, psykologinen kartoitus antoi mulle tulokseksi "korkea S"(ellen väärin muista)mikä on melko harvinainen, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Täytynee tutkia intäärnetistä :) Sen jälkeen tietänen kannattaneeko kyseinen tieto poistaa tästä kirjoituksesta. Heh.