Yömoiks!

T
ässäpä sitä olen sitten laitellut kämppää kuntoon; imuroinut, pessyt ne fakin lattiat, pessyt kylppärin lattiasta kattoon, laittanut puhtaita pyykkejä kaappiin, leiponut juustorullia ja pipareita ja niin edelleen jne... Ukkelilta tuli juuri äsken viesti, "ollaan täällä ja en tiedä miten pitkään menee, hyviä tyyppejä kasassa jne. No vittu. Tekis mieli sanoa jotakin mutta jätänpä sanomatta. Sanon kuitenkin. Mua VITUTTAA että yks on vittu riekkumassa jossakin saatanan pikkujouluissa kun MÄ olen valmistelemassa YKSIN täällä SEN synttäreitä. Mutta koska mä olen (joo en todellakaan ole) kiltti ja kiva ihminen niin en viitsi pilata sen synttäriä motkottamalla moisesta sille(tai saa nyt nähdä, riippuu miten asiat etenee... ;)). Mutta mulla on jalat ihan paskana kun on "jumpannut" täällä pitkin nurkkia. Kyllä mullekin perkele jo alkais se drinkki saatana maistua :D

Ja ei pidä luullakaan että täällä olisi tehty kaikkea mitä pitää. Mutta on pitäny yrittää ainakin. On tää munkin koti ja mä en halua että ihmiset ajattelee että mä asuisin jossakin läävässä... Niinku joku taso sentään siinä siisteydessä pitää olla... Parveke näyttää kuin kaatopaikalta mutta ukkeli saakin huomenna kyllä ihan ite raahata merkkipäivänsä kunniaksi niitä romuja tuonne kellariin että mahtuvat vieraansa mustuttamaan keuhkojensa sisustoja sinne. Mäkään EN ehdi ihan kaikkea tekemään kummiskaan. Mielestäni olen tehnyt jo tarpeeksi kun ottaa huomioon että jos haluaa tarjota niille vieraille esim. kakkua niin mun pitää vielä kasata se huomenna sekä pari kolme muuta asiaa muistaa sen lisäksi. Siis sehän EI ole ihan yhden tekevää mitä moskaa (olkootkin sitten "vain" kavereita) ihmiset täällä nenän eteensä saa jonkun kolmekymppisillä. Siis eihän sitä nyt pelkkää viinaa tarjota ja koska mä en halua menettää kasvojani tässä taloudessa asuvan naishenkilön(juu, kunnon emäntäasenne, perkele...pois se musta) ominaisuudessa niin jotainhan tässä on perhana tehtävä (vaikkei huvittaiskaan välttämättä) :D Kai se ukkelikin jotain saisi riivittyä kasaan mutta...no, ei ainakaan sitä täytekakkua saisi. Liian ukkelipainotteinen teksti? Sori...

Ja onhan tässä se joulukin tulossa. Kaikki siihen nähden on tehty minkä nyt tehdä melkeen voi... Tietty tuli taas muutama ihminen mieleen joita olisi voinut muistaa jollakin tavalla mutta mutta...kai se on nyt myöhäistä ellei sitten loppuja häiriköi tekstiviesteillä... Saa nähdä alkaako hepoliinin puhelin taas laulaa huomenna kunhan ilta kääntyy myöhemmäksi illaksi. Mulla on joskus pahasti tapana sellainen, varsinkin tietynlaisessa mielentilassa eli kun iskee pakonomainen tarve juuri sillä sadannen sekunnilla saada yhteys johonkin juuri tiettyyn ihmiseen. (No mitäs eivät ite koskaan ota yhteyttä tänne päin...:/) En tiedä onko se välttämättä hyvä asia... mutta ei nyt toistaiseksi ole haukkujakaan tullut koskaan mistään. Ja siitä tuli jotenkin epäsuorasti mieleen että mietin tuossa yksi päivä että johtuuko hepoliinin lokin kommenttien "vähäisyys" (suhteellista) siitä että hepolla olisi tapana puhua jotenkin "turpa tukkoon"-tyyliin, ettei kukaan uskalla sanoa mulle mitään? Oonko mä niin pelottava? En halua olla, en ala jos olen, ei ole ainakaan tarkoitus olla *möksis*. Ja joskus jos olen hieman "äkänen" niin se nyt ei armolliseen satunnaiseen lukijaan ole mitenkään kohdistettua...No kyllä sää tiiät.

Väsyttää. Varmaan pitäis mennä (taas vittu) koiran kanssa ulos ja sitten ehkä jopa nukkumaan, ellen ala vielä katsomaan päälle pantavaa huomista varten. Saas nähdä, kompiiko se yks sieltä kotiin ennen huomista aamua...

Katellaan ja hyvää yötä!

P.S. Anteeksi kirosanojen runsaus mutta kun se helpottaa jos päästelee vähän ärräpäitä (kuten imuroidessa saatoin taas huomata 5000:n koiran karvan, jota nypin matosta, kohdalla) :)