Huomenta!

Tai ei kai se enää mikään huomen ole. Heti ensinnäkin lausuisin pari sanaa aiheesta kommentointi. Olen tässä iskenyt päätä seinään ja purrut nyrkkejäni todettuani että turha on yrittää vastata tällä hetkellä kommenttilaatikkoon tulleisiin kommentteihin käyttämällä Firefox-selainta. Se herjaa vaan koko ajan: "Kommentointi epäonnistui. Kommentin lisääminen epäonnistui. Yleisin syy tähän on evästeiden (cookiesin) kieltäminen selaimen asetuksissa. Vuodatus.net-järjestelmä vaatii evästeiden tuen jotta kommentointi on mahdollista. Salli evästeet selaimessasi ja yritä uudestaan." Että jos joku ihmettelee, mistä se johtuu, niin mulla ei ole harmainta hajuakaan. Sitä paitsi mulla kyllä on ne pirun evästeet sallittu, että siltä pohjalta. Asian on pakko liittyä tuohon Vuodatuksen uuteen julkaisumoottoriin, tai sitten mun bloki on joutunut jollekin ennakkosensuurilistalle, ja epäilyttävien Firefoxia käyttävien henkilöiden kommentointia on rajoitettu?!

Jep. Ja nyt mä käytän sitten tätä explööreriä(perseestä, en jaksaisi nyt opetella yhtään mitään uutta). Pikkasen maistuu kakkeli suussa kun tuli eilen "hieman maisteltua" tunisialaista valkoviiniä. Ja pari olutta...ja muutama tupakki. Mä oon varmaan tullut vanhaksi kun alkoi väsyttää jo joskus ihan liian aikaisin ja nukkumassakin olin jo puolilta öin. Ja selkeä merkki vanhuudesta on se, että vetää kotona drinkkiä. Ennen ei olisi tullut kyseeseenkään jotkut "kalsarikännit", mutta nykyään kyllä maistuu vaikka sitten vähän vähemmässäkin seurassa. Vaikken tietenkään mikään alkoholisti olekaan. Herranjumala sentään, pois se minusta. *Kiillottaa sädekehäänsä* Koirankin kanssa kävin reippaana ulkoilemassa. Löytyi kerrankin (ihan väärään aikaan) siitä elukasta etenemistehoja(normaalisti pitää kiskoa perässä kun itse tekisi mieli saada sitä liikuntaakin..), joten kun ennen lenkkiä ei päätä yhtään jomottanut, niin sen jälkeen kylläkin, kun piti kamalaa vauhtia laukata sen perässä. Mä alan uskoa, että se koira oikeesti VIHAA mua!

Rupes vähän ahistamaan eilen se muuttoasia, mutta eiköhän se taas siitä. Joku kiltti ihminen tuolla "boksissa" oli tajunnut huomioida sen asian, ettei olisi välttämättä mun pääasiallinen tehtävä hoitaa sitä rahaa muuttoa varten, vaan sen, joka sinne on halunnutkin. Tavallaan ihan hyvä pointti.

Joo. Mulla alko just jumittaa päässä sen verran että taidan siirtää loput kirjoittelut myöhemmälle ja siirtyä piirtelemään Gimpin kanssa jotain höttöistä krapulapäivän mielenmaisemaa. Sori. Ei voi aina olla niin skarppina(no koskas oon sitten, nii-i).

Toivotaan, että se hiton kommentointiongelma korjaantuu ja pääsee taas työskentelemään "oman" selaimen kanssa. Jep.

<3 Hepoliini